My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Morgon

Publicerad 2009-02-03 10:38:14 i Allmänt,

I morse var vädret fortfarande helt underbart, så jag bestämde mig för att promenera över Bastusjön igen. Solen höll precis på att gå upp och kylan var verkligen bitande. Men det var precis vad jag behövde för att omvända min annars förfärliga morgon. Att gå över sjön går nästan fortare än att ta bussen utanför huset och åka runt hela Duvnäs Utskog. Jag funderar nästan på att ta den vägen varje morgon, för att bli lite gladare. I alla fall så länge isen håller.


(bild från en av Finlandvisiterna)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela