My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Söndagsgöra

Publicerad 2009-02-15 23:33:01 i Allmänt,

Idag var jag och Mill hemma hos Jessica för att plugga. Eller nja, vi pluggade kanske inte jättemycket. Men trevligt var det. Jessica lyckades faktiskt plugga en del. Det var bara jag och Camilla som inte orkade. Vi lagade i alla fall jättegoda makaroner med grönsaksbuljong och en kastrullkaka som jag hade med mig recept och kokos till. Jetegått! Det tyckte nog William också, för han åt hur mycket som helst av den.

Kontentan i det jag egentligen ville säga var att jag träffar Jessica och Camilla alldeles för sällan. (Nu måste jag även erkänna att jag använde ordet "kontentan" bara för att det låter snitsigt, haha.) Vi lyssnade på en massa bra musik och hade trevliga samtal. Om Skuru och science, Peter, döden, barn, musik, mat, problem... you name it. Och jag måste nog påstå att de samtalen var fanimig mer givande än vad pluggandet hade varit under de timmarna.

Men hörni. Det var nog bättre förr faktiskt.

---

Death Cab For Cutie - I Will Follow You Into The Dark
(Detta är då en av de låtarna vi lyssnade på. Det är nog synd att den är sönderspelad av världen.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela