My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Sportlov!

Publicerad 2009-02-20 23:43:54 i Allmänt,

Jag tog igen dans idag, på lektionen efter. Och det är nog den enda gången jag tagit igen då jag faktiskt tyckt det var kul, och jag haft energi kvar. (Självklart är det alltid kul när jag har Therese som lärare) Gruppen, som då dansar efter oss, ska göra samma dans som vi gjorde förra året på showen till en mix av två Darinlåtar. Riktigt riktigt cool koreografi! Det är fan synd att jag inte minns den. Men jag tror jag ska ta igen där igen, så jag får fräscha upp mitt minne lite.

Gud. Jag älskar att dansa. Även fast det inte alltid kanske går så bra. Men det är fan underbart. Att bara... dansa.

Nu är klockan halv tolv och jag har inte packat. Bra My. Men vadå, man kan ju inte vara bäst jämt heller? (Även om jag i och för sig är det)

I morgon åker jag till Öjarn, så jag kommer inte vara anträffbar förrän på onsdag kväll. Där uppe har jag inte ens täckning på mobilen, vilket är en del av charmen för mig. Jag kan släppa allt och bara vara. Leka i snön, köra skoter och åka skidor. Det är nog en av jordens bästa platser.

Hoppas lovet blir trevligt för er del!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela