My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Fredag

Publicerad 2009-01-17 01:10:09 i Allmänt,

Egentligen har jag inget givande att skriva. Och egentligen borde jag gå och lägga mig nu. Det blir en lång dag i morgon, dPelles fest på Konserthuset och allt. Talet vi skulle skiva har vi i princip klart. Bara en liten finslipning som behövs. Och att vi lär oss det hela förstås. :P

I morgon är det öppet hus på Skuru Skola. Jag ska gå dit med Jessica, och förhoppningsvis Emma också. (Emma, säg att du går med!) Det ska blir hur mysigt som helst! Trots att det verkligen är tolvåringar som ska dit och titta, inför sjuan.

Herregud. Tänk er. Walle börjar sjuan till hösten. Det, om något, är sjukt.

Fast det sjukaste var det som hände idag. Om det inträffar på riktigt är fan världen patetisk.

Klockan är tio i ett. Det är den 17 januari och idag fyller Timsan år. Grattis till dig. :) (inte för att du kommer se det här, men i alla fall) Och jag borde sluta snacka med Fredrik på msn och gå och sova.. Jag sov inte förra natten, kommer inte sova så mycket inatt, och inte natten efter det. När mamma undrade om jag inte skulle sova igår var mitt svar verkligen:
-  Äh, det är lugnt. Jag sover på söndag!

Söndag... Vad skönt det ska bli med söndag. I morgon är det så himla mycket som ska göras innan festen, med allt möjligt.

Jag lämnade i alla fall in min diktsamling till svenskan idag. Döpte den till "Flyg, fågeln min". Vi höll ju på och skrev dikter om romantiken (därav dikten om mina demoner igår). Och jag måste säga att jag egentligen blev ganska nöjd. På framsida satte jag bilden på den stora eken utanför Strömstugan, från i somras. :) Helt underbar bild. <3 Har funderat på att trycka den på en stor duk och sätta upp på väggen. Men det går ju inte, för där har jag ju min zebratavla. :O


---


När allt är trassligt
Trångt och svårt
Blunda hårt
Så ser du bättre


Kommentarer

Postat av: HuvaN med stort EN

Publicerad 2009-01-17 23:00:46

Du vet väl att du ska leka med mig på söndag va?!?!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela