My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Onsdag

Publicerad 2009-01-28 09:40:58 i Allmänt,

Jag har haft en lektion, och jag har redan lyckats somna två gånger.

Bra My.

Dessutom glömde jag mina pianonoter i morse.

---



Jag måste bara göra lite reklam för den där CDn. Irya's playground är bandet som spelar på Inside Out, som jag snackade om tidigare. Helt underbara låtar. Det är princip den enda musik jag lyssnar på nu. Den enda musik som känns rätt för min sinnesstämning. Det är säkert inte alla som gillar det, min musik gillar folk sällan. Men för mig är den precis rätt. Enkel, vacker och rätt rakt igenom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela