My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Måndag

Publicerad 2009-01-05 14:34:28 i Allmänt,

In front of your eyes, it falls from the skies
When you don't know what you're looking to find

---

Nu har det hänt sådär mycket på så kort tid igen. Och jag vet inte riktigt vad jag ska börja med. Kanske jag inte börjar alls? Och låter allt vara.

---



Jag var en sväng i Strömstugan i helgen i alla fal.. Lika underbart som alltid, även om Walle inte riktigt tyckte det. Det hade varit mellan 15 och 20 minusgrader och rimfrosten var helt otrolig! På de smalaste björkkvistarna var det ungef'r fem centimeter frost. Helt jävla underbart vackert var det. Bilden här under är en av stolparna som ska hålla uppe terassen som vi ska bygga i sommar. Själva frosten är lika bred som metallgrejerna. Otroligt.



---

Och så har jag färgat håret också. Eller Emma rättare sagt. :)



---

Sum 41 - Look at me

Look at me
Who am I supposed to be?
And what do I believe?

Can you tell me?
Since you've made up your mind,
Who knows what you believe

Well, I just don't know
Well, I just don't know
Who I'm s'posed to be

Look at me
Am I the image of your hopes and tragedies
Just look at me
Will I ever be more than just a memory
'Cause you just don't know
Well, you just don't know
All I am is me
All I am is me
All I am is me

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela