My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Magic käsineet! <3

Publicerad 2009-03-16 16:21:51 i Allmänt,


När jag hämtade posten var det som vanligt hur mycket som helst. Men gissa vad! Hela tre brev var till mig! Det händer sannerligen inte ofta. Två av dem var meningslösa (de var från Mynthuset respektive SLBU), men det tredje var ett paket med Eevas (farmor) handstil på. Jag öppnar och ut trillar två par Magic käsineet! (Vilket då betyder Magic fingervantar) Alla i familjen fick ett par under jul, och jag har insett att bättre fingervantar går inte att hitta! De är verkligen magic! Så jag bad Eeeva att skicka lite fler. Det roligaste är att på paketet står det en del beskrivningar, som jag först bara skrattade åt, men som egentligen är sanna. Haha. Längst upp på paketet är det som blå vågor där det står "StrrrrrrrrrrrretcH" med gul text. I nederkanten står det:
Lämpimät, sis 10% villaa (Varma, innehåller 10% ull)
Sopii monenlaiseen kayttöön (Passar till alla möjliga användningsområden)
Yksi koko - sopii kaiken kokoisille ja ikäisille (En storlek - passar till att storlekar och åldrar)
Hela grejen är verkligen bara LoL när man ser på paketet. Men allting stämmer verkligen, vilket faschinerar mig lite måste jag säga. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela