My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Sömngångare

Publicerad 2009-03-13 00:04:47 i Allmänt,

Walle har en tendens att, ungefär två timmar efter han somnat, starta världens diskussion. I sömnen då förstås. Jag har även många gånger ertappat honom med att fixa med en massa onödiga grejer i sitt rum, så som exempelvis flyttning av stolar, i sömnen.

Häromnatten var det ett himla babbel ett tag, varpå det plötsligt blev helt knäpptyst. Sedan hördes ljudet från sackosäckarna (alla vet hur det låter) och då var jag tvungen att gå in och se vad han höll på med. Och där stod alltså Walle, mitt på golvet, och i princip skakade en av de två sackosäckarna han har (de är relativt nya, vilket kan vara en av anledningarna till varför han måste checka dem i sömnen, haha). Jag frågade vad han gjorde och svaret jag fick var bara ett mummel. Jag föreslog att han skulle gå och lägga sig och då släppte han sackosäcken, men stod fortfarande kvar. Jag upprepade att han borde lägga sig och då gick han sakta tillbaka till sängen.

För en dryg halvtimme sedan höll han på att flytta en stol tvärs över rummet. Även då föreslog jag att han skulle gå tillbaka till sängen, eftersom hans svar på "vad gör du?" blev "jag vet inte".

Det blir en riktigt kul morgon, att få berätta om hans nattliga äventyr. Det är alltid lika roligt, haha. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela