My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Hadderajjan

Publicerad 2009-03-02 16:43:52 i Allmänt,


Eftersom jag har glömt bort vad det egentligen var jag skulle skriva så kan ni får veta lite onödigheter om mig:

-  Jag har köpt nya mjukisbyxor igår (bra sverige)
-  Idag hade jag en underställströja på mig och Jonatan frågade om jag skulle ut och skida
-  I morgon har jag prov i English Literature History och har inte pluggat än
-  Jag hade uppsatt hår idag, med ett sånt spänne (vilket jag aldrig tidigare använt)
-  Jag tänkte skita i min balett ikväll för jag måste plugga till provet plus att skriva en Observation Task till idrotten som skulle varit inne idag (höhö)
-  Det snöar ute (ja det var ju inte om mig precis)
-  Tisdagen den 3 november kommer jag inte må bra, haha
-  Jag sydde ett fulmonster i helgen, som ännu inte fått varken fyllning eller namn. När den fått det ska jag fixa en bild, tillsammans med Morgan-Gunnar och Bo Persson, så ni får se alla tre
-  På hemvägen lyssnade jag på Jimmy Eat World <-- jetebraa ^^
-  Jag sitter och skriver en typerä (vad nu det kan heta på svenska?) lista på random saker istället för att göra vettigheter
-  På golvet i mitt rum ligger bokstavligen ett berg med kläder
-  Mina naglar är obefintliga eftersom jag bitit av dem
-  Jag tycker om min mobil
-  Fredrik Backman frågade om jag hade växt, och tyckte jag såg längre ut, eller annorlunda på något sätt
-  Jag glömde ge LisaFisa hennes burk idag, som jag lånade på fokusveckan
-  Nu ska jag ta lite Lypsyl, eller snarare Aloe Vera Lipbalm
-  Jag spankade ElinPelin idag. Det var inte meningen
-  Prick klockan fem ska jag börja laga middag (eller kanske jag tjuvstartar), frågan är bara vad
-  Måndagar är den enda dagen jag hinner sminka mig ordentligt, eftersom gympa är min första lektion och jag har håltimme efter den



Nämen gud, vilken snygging?

Kommentarer

Postat av: LisaFisa

Publicerad 2009-03-04 18:35:46

bra saker att veta :P bra att enda dagen du hinner sminka dig på är när du har gympa, sminket kommer ju ändå bara rinna bort av allt svett! :õ <- (gubbe som svettet rinner på)

snygg bild, visste inte att det var du som böjde den där skylten! 'starkt' jobbat haha

jag har inget bättre för mig, jag är stuck på mitt rum för hela min familj suger och jag vill aldrig gå ner och se dom mer..typ. bra blogg btw! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela