My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Walking the same line

Publicerad 2009-03-22 20:25:20 i Allmänt,

Nu är det vår. För myrorna som bosatte sig i mitt rum för två år sedan vaknat och börjat härja.

Men så kom ju snön igen. Jag var precis ute på promenad för mig själv i skogen och det var tyst så man kunde höra snöflingorna när de träffade granarna. Jag tog småstigar, som jag inte gått på hur länge som helst, upp på berget för att se hur staden såg ut. Och vyn var helt otrolig. Vattnet och himlen hade exakt samma färg och snön låg så tät i luften så man såg knappt ljusen i horisonen.

Jag vet inte hur länge jag stod där, men efter ett tag var jag ju tvungen att vända och gå tillbaka så inte Walle skulle börja undra var jag höll hus.

Nu sitter vi och lyssnar på Irya's Playground och väntar på Beck.
Besök gärna http://profile.myspace.com/iryamusic och lyssna lite. Otrolig fin musik.

---

Turn the light back on
I wan to see your eyes

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela