My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Fredag

Publicerad 2009-11-13 17:04:14 i Allmänt,

I onsdags var jag, mamma och Walle och såg This is it, vilket är filmsnuttar från repetitionerna till konserterna som skulle ha ägt rum i London i somras. Jag går konstant och tänker på filmen, hur fantastisk konsertupplevelsen hade varit och hur fin Michael är. När det är något han inte tycker stämmer säger han till och adder snabbt efter: "With love. L, O, V, E." För att visa att ingen ska ta illa upp. Att han är tacksam att de är där.

Michael Jackson är trots allt störst. Eller var. Är fortfarande. En sådan otrolig person med både styrka och ömhet. Det var först under filmen som jag insåg att han faktiskt inte finns längre. Att han är borta. Och det var först under filmen som jag fällde en tår. Eller två.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela