My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Måndag

Publicerad 2009-11-09 09:48:59 i Allmänt,

Ja, så var jag här igen. Istället för att sätta igång och få åtminstone någonting gjort, sätter jag mig och gör ingenting. Kollar runt lite på internet, läser mailen, loggar in på facebook och svarar på lite mail, smsar.. Ni vet, allmännt sånt där "göra-ingenting-göra". Det vill säga totalt jävla meningslöst. Dessutom har jag plats för endast tre sms i min inkorg.

Man kan ju helt enkelt säga att allting är precis som vanligt. Nästan lite sorgligt om jag ska vara ärlig.



Bild från en av mina förra skissböcker. Dock inte under min glansperiod.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela