My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Fredag

Publicerad 2009-10-17 00:07:35 i Allmänt,

Jag har just sett en av världens mest fantastiska filmer!

UPP!



Påväg från biografen dansade jag bokstavligen vals medan jag nynnade på en av låtarna från filmen. Jag har skrattat så mycket, gråtit, tyckt synd om eller blivit nervös. Allting, alla känslor, i en och samma film. Jag vet hur inte de lyckas när de gör såna här filmer, för de når ju ut till varenda kotta i publiken. Upp var också öppningsfilm i Cannes filmfestival, vilket bara det säger en hel del.

Jag känner mig faktiskt genuint lycklig inombords när jag tänker på filmen. Och det var nog ett bra tag sedan jag kände så. Jag kan leva på det i flera dagar!

Sånt här borde jag göra lite oftare. Såna här småsaker som förgyller dagen, sånt som gör att man inte vill att den ska ta slut. Sånt som helt enkelt gör en genuint lycklig, när det inte finns nåt annars som gör det.

(För övrigt hade jag 99 notifications när jag loggade in på facebook nu. Det gör mig inte lycklig.)

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2009-10-20 00:03:23

Åhnej det syns i din blogg att vi umgås alldeles för lite utanför skolan numera :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela