My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Tisdag

Publicerad 2009-10-06 22:43:21 i Allmänt,

Jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Jag har så mycket att göra att jag bara sätter mig på en stol och gör ingenting. Stirrar in i väggen. Ungefär som nu. Hur kan det alltid bli såhär? Är det omgivningen som kräver för mycket eller är det helt enkelt jag själv som är problemet?

Något har jag i alla fall uträttat idag. Jag var hos Ester och vi pratade om fotografi och lite om mina projektidéer. Nu har jag en lite klarare bild över vad jag kanske vill göra. Jag hoppas det i alla fall.

Som ni kanske märker och förstår blir jag extremt förvirrad när jag är stressad och glömmer fler saker än jag kommer ihåg. Men det är väl bara att härda ut, skriva kom ihåglappar över hela almanackan och inte glömma att andas.


Marina, tagen i somras på lägret i Finland. Tog med bl.a. den här bilden och visade Ester.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela