My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Dag 228

Publicerad 2010-08-16 14:40:11 i Allmänt,

Fjället var fint som vanligt. Och det är något speciellt med att vandra genom myrarna, genom snårskogen och upp på kalfjället. Renarna var där, precis som förra året, och spande in oss för att lista ut vilka vi var. Nere i tjärnarna kunde man se öringen hoppa högt ovanför ytan för att få tag på sin mat. Flugfisket gick med andra ord fint.

Jag hade en sådan enorm lust att bosätta mig där uppe. Blir vän med en ren och leva resten av mitt liv där. Trots att jag var ensam kändes det inte ensamt. Jag var själv, men inte ensam.


















Kommentarer

Postat av: Loca

Publicerad 2010-08-21 17:23:50

En ren vid namn Bongo, kanske?;)

Postat av: sarah

Publicerad 2010-09-01 16:09:19

finfina bilder hörrö. speciellt den på fisken!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela