My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Dag 241

Publicerad 2010-08-29 21:58:25 i Allmänt,

Finland var fint. Som vanligt. Kanske ännu finare. Finast.

Det känns så konstigt att vara hemma. Att kunna göra vad som helst. Faktiskt vad som helst. I morgon börjar lixom den "nya eran". Inte sådär jätteradikal början, men det är i alla fall början. Jag ska inte gå i skolan. Jag ska jobba. Dansa ska jag ju göra. Men inte på samma ställe, inte med samma människor, dem jag känner. Så till och med det blir nytt. Det enda som blir kvar är pianolektionerna. Om jag tar dem.

Jag vet inte om jag tycker om det här. På riktigt. Jag vet faktiskt inte.

Ibland när jag är ute och springer så känns det som att jag kan springa i evigheter. Eller i alla fall springa tills jag svimmar. Det är väl ungefär vad jag vill göra nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela