My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Dag 243

Publicerad 2010-08-31 15:12:34 i Allmänt,

Nu känns det nästan som vanligt. Eller som det var förr, borde jag säga. Jag har spenderat dagen på en vikariekurs i en av skolans salar, så det kändes helt som att sitta på en vanlig lektion. Vi fick fika/lunchmacka nere i Café Blond och fortsatte sedan kursen. När allt var klart och avtalet var påskrivet åkte jag hem. När jag satte mig för att äta mellis kännde jag lättnaden över att för en gångs skull inte ha några läxor, och att jag egentligen kunde göra vad jag vill. Det enda som väntar mig är kvällens danslektion.

Strukturen och innhållet den här dagen är precis som det brukar. Bortsett från känslan jag har att jag känner mig hemma, men inte riktigt hör dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela