My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Dag 41

Publicerad 2010-02-10 22:05:17 i Allmänt,





I måndags var det projektmässa i skolan och allting blev precis som jag tänkt mig. Folk var imponerade och blev verkligen berörda av mitt verk, vilket jag inte alls trodde skulle bli till så stor grad som det blev. Det var ju förstås jättepositivt.

Igår var vi ett gäng på kryssning med Galaxy över till Åbo. Vi hade många roliga moments, nerköp och uppköp. Jag funderade helt seriöst ett tag på att gå av båten i Åbo på morgonen och åka och överraska Eeva och Sven, och stanna i Finland ett par dagar och bara skita i allt. Åka hem på söndag till exempel. Men jag sov tungt då båten anlände och vaknade först när vi var tillbaka i Åbolands skärgård.

Kommentarer

Postat av: Loca

Publicerad 2010-02-12 16:28:10

Älskade dina foton!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela