My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Dag 47

Publicerad 2010-02-16 09:48:58 i Allmänt,

Jag drömde om dig inatt Jonatan. Du hade skrivit en pjäs tillsammans med Jocke Någon som var helt fantastisk. Händelserna sträckte sig långt bortom min egen fantasi, och utspelade sig på så många ställen att det var svårt att hålla reda på. I slutet sa du till mig att välja vilken scen jag tyckte var finast, men jag kunde inte bestämma mig eftersom jag var rädd att jag glömt bort någon utav scenerna. Så då visade du och Jocke er pjäs en gång till för mig.

---

Påväg hem från pianot träffade jag Lisa, min spanskalärare från Skuru. Älskade Lisa. Hon klappade mig på kinden när vi skulle skiljas åt och sa:
-  Stressa inte ihjäl dig nu. Lova det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela