My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Dag 11

Publicerad 2010-01-11 21:17:06 i Allmänt,

Första dagen i skolan. Och redan påväg från tunnelbanan var det som om lovet inte existerade och jag gått i skolan i evigheters evighet. Inne i skolan var stämningen den vanliga, och ingenting tydde på att det faktiskt varit ett tre veckor långt lov. Förutom att engelskaläraren lät oss babbala i ett par minuter innan han startade lektionen och HuvaN hade en massa skvaller från Finland att berätta.

Egentligen tänkte jag att jag skulle komma hem, laga middag och sedan vara extremt produktiv och göra en massa nyttigheter. Men istället har jag spelat Pokémon och diskuterat diverse spel med Walle. Pokémonet är de spel man hade på GameBoy på den gamla goda tiden, som jag nu har fått av Walle på mobilen. Helt fenomenalt! Jag har både green, blue, silvet och gold. Det roligaste var att när jag berättade för Ruffsi och Frida att jag hade det, så sa Ruffsi:

-  Åh, wow!! Får jag kolla när du spelar?


Kommentarer

Postat av: Loca

Publicerad 2010-01-16 17:28:52

William hade det på sin mobil när vi var i Italien, det var perfekt när det var dags för skugg-paus!:D ÅH! Förresten, Louise fick en pokémonfilm i födelsedagspresent av någon genialisk tjej i hennes klass! Måste se den.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela