My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Dag 28

Publicerad 2010-01-28 08:53:11 i Allmänt,

Varför vill ingenting det som jag vill?
Varför ska allting gå åt helvete för mig hela tiden?

Inte konstigt att Frida klagar på att jag klankar ner på mig själv hela tiden och förutsätter att saker kommer gå dåligt. Inte så konstigt med tanke på att det faktiskt går dåligt. Jag har liksom ingen lust längre att försöka. Jag skulle kunna kämpa på och lägga all min kraft på det, precis som jag gjort i 18 år nu. Men jag orkar inte längre. Nu får det fan i mig vara nog.

The higher the flight
The higher the falling the down
The deeper the dive
The higher the chance you´ll drown

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela