My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Dag 30

Publicerad 2010-01-30 21:54:10 i Allmänt,

Det är konstigt hur lite jag gör nu för tiden. Eller snarare hur lite jag tar tag i och gör. Jag bryr mig inte ens längre om att ha åtminstone halva köksbordet rent från mina grejer, så resten av familjen inte klagar så hysteriskt mycket. Nu har de fått nog och öst ner alla saker i papperskassar och ställt in i mitt rum. Men jag bryr mig inte ens om att gå igenom påsarna, eller ens flytta på dem. De står mitt innanför dörren, så man måste ta en jättekliv över dem för att ens kunna komma in i rummet. Dessutom måste man vara försiktig var man sätter fötterna i och med att resväskan jag hade i Jordanien fortfarande ligger på golvet mitt i rummet.

Jag borde nog egentligen lägga mig. Till och med min Tamagotchi har gått och lagt sig, så det börjar bli hög tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela