My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Dag 168

Publicerad 2010-06-17 22:42:26 i Allmänt,

Jag:  Vad gör du i slutet av juli? Eller snarare, är du ledig mellan den 22a och 30de?
Mill:  Vadå, ska vi åka till Grekland?

--

Idag var jag i Forum med LisaFisa efter jobbet. Vi shoppade loss (fast vi inte tänkt det såklart) och jag impulsköpte en lillfingerring. Vi provade nästan alla ringar affären hade. När jag nöjd sätter mig i bilen och vi åker hem, inser jag att på andra handen, där jag vanligtvis har min vanliga ring, sitter en helt okänd ring. Jag hade alltså råkat få med mig en ring från affären när vi provade! Vi rusade tillbaka och jag bad om ursäkt, och tyckte det var ytterst pinsamt.

Det roliga var att vi insåg sedan att det var en av ringarna som låg i 10 kronors-lådan.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-06-20 03:17:55

Take it back, its on!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela