My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Dag 81

Publicerad 2010-03-22 20:53:01 i Allmänt,

Rakt hår. Och jag kan dra fingrarna genom det, vilket jag annars aldrig kan. Jag förväntar mig ju att folk ska hälsa som vanligt i korridoren, men det är många som bara går förbi och inte känner igen mig. Lisa trodde först att hon kommit in på fel lektion när hon såg mig. Tänk att håret kan göra så mycket.

För tillfället sitter jag och försöker hitta billiga flyg till London. Med föga framgång. Dessutom verkar de som designat RyanAir's hemsida vara totalt inkompetenta. Man hittar ju ingenstans. Allt för att göra det så komplicerat för mig som möjligt att hitta ett billigt flyg. Så sitter de säkert där och skrattar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela