My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Dag 143

Publicerad 2010-05-23 13:53:58 i Allmänt,

Jag sov 14,5 timmar i natt. Fjorton och en halv timme. Jag fick inte sova längre för mamma.

Jag hade ont i fötterna när jag vaknade. Det gjorde verkligen ont när jag ställde mig upp. Det har gjort det de senaste dagarna, antagligen för att jag festat i högklackat. Festerna har för övrigt varit roliga. Så mycket mer har jag faktiskt inte att säga. Är nästan lite glad att de är över. I alla fall vår skiva.

I engelskan ska vi skriva nånting och lämna in, det fanns lite olika grejer att välja mellan, och jag valde short story. Det får bara vara tusen ord, så det blir verkligen en short story. Jag har i alla fall, med hjälp av Jessica, hittat på en liten story. Kanske lägger upp den här när den är klar. Om den blir som jag vill dvs.

Jag badade förresten för första gången den här sommaren igår. Sommarens första dopp. Jag tog med mig Jessica till Långsjön efter dansrepet. Men det var skitkallt i vattnet, så det blev inte så mycket mer än ett dopp. Sedan låg vi på stranden en stund och funderade på min short story.

Jag cyklade hem, åt majskolvar till middag och tittade på Tarzan. Sedan la jag mig klockan åtta. Och sov som sagt till halv elva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela