My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

5 september

Publicerad 2011-09-05 22:19:34 i Allmänt,

Det känns konstigt att inte blogga. Nu har jag ju gjort det varje dag i fem månader. Det känns nästan lite tomt. Både mormor och mamma vill att jag ska börja igen. Och då skulle jag ju skriva enbart för dem, och Eeva och Sven också förstås. Det kan ju vara en bra grej. Det känns faktiskt lite tomt utan bloggandet. För min egen skull, att jag får skriva av mig och dela med mig i alla fall till någon annan än dem jag pratar dagligen med. Kanske visa en bild.

Jag undrar vad den bloggen skulle heta. Eller om jag bara ska fortsätta på den här? Det vet jag inte. Men om jag ska börja igen måste jag börja snart. Annars kommer det inte gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela