My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

över 12 timmar

Publicerad 2007-12-03 12:48:40 i Allmänt,

Hejsan hoppsan!
Sitter här och lyssnar på sum 41 på ElinPelins iPod ^^

Insåg i morse i duschen att jag kommer att vara i skolan över 12 timmar idag. Förjävligt, med andra ord. Slutar ju fem, sen börjar Kulturkafét kl sex. Ofta jag hinner hem då. Men men. Självklart ska det blir trevligt. (:

Nu gott folk är jag i alla fall medlem på helgon.se, tack vare Frida. :D (och Elin) NEEJ!! /FRIDA .. JO / ELIN


.....



HEJDÅ :D

Kommentarer

Postat av: Blackie

Publicerad 2007-12-12 08:17:03

rolig blogg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela