My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Måndag

Publicerad 2008-12-15 22:35:48 i Allmänt,

Tror ni jag lämnade in min engelska idag eller? ... Icke. :D (och det var ungefär vad jag tänkte för en vecka sedan också)

Idag satte vi ljus och körde igenom hela föreställningen med EOS-gruppen. Det blir verkligen hur bra som helst. Fast vi har fortfarande lite att jobba på. :) I mrogon blir det två grupper som redovisar och sedan kör vi på onsadg. I morgon blir det också Twilight med Jessica och LisaFisa. :D

I lördags var btw Michélsens här och pysslade och åt middag. Vi har sådana årliga pyssel med olika familjer. Stjärnkvistarna bakar vi bröd med, Marta och Lotten bakar vi lussebullar med, och med Camilla (moster) bakar vi julgodis. Så det är mycket som ska in. Här är i alla fall några av de små saker vi gjorde i lördags. :)

Mina två små tomtar jag gjorde :)


Lisas söta tjejtomte ^^


Idas rockband :D


Jörgen gjorde en rocksångare till Idas band :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela