My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Marie-kexet

Publicerad 2008-12-14 22:38:36 i Allmänt,

Pappa kom just och frågade:
-  My, har du någon kjol jag skulle kunna få låna?
Han och några till ska klä ut sig till tjejer på jobber på tisdag. Lennart fyller tydligen år och det blir en jävla stohej. Pappa fick en kjol, ett vitt linne och ett par tantstrumpbyxor att låna. Dessutom har han lånat en blond peruk av Jörgen. Hans... Hennes namn är Marie-kexet. xD

I morgon blir det genrep med EOS-gruppen. Wunderbar. ^^ Gruppen är så himla härlig och vårt projekt kommer äga ut allas på onsdag när vi ska redovisa! Har massor med saker jag ska ta med så det blir en jobbig morgon. Dessutom tänkte jag försöka skriva klart den där engelskagrejen jag skulle lämnat in förra veckans fredag. Så jag kanske kan lämna in den i morgon?

Såg ny Bond idag också med Jesper. Den var bra. :)

Dagens:

NR 1

HuvaN säger (22:27):

       Alltså My. Det är fan bara jag som skriver här. Du hänger ju inte med

HuvaN säger (22:27):

       Vårt förhållande saknar kommunikation

NR 2

HuvaN säger (22:32):

       jag vet att du kommer skjuta skallen av mig om jag ringer. Men det är lugnt. Kan jag göra det?

My - !! I've got a virus, don't accept any files from me säger (22:32):

       nej då skjuter ja skallen av dej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela