My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Tiden?

Publicerad 2008-01-30 23:38:17 i Allmänt,

Jag hatar ordet "prioritera". Hatar. Jag hatar att prioritera. Det går inte. Man kan inte säga att något är viktigare än det andra.

Tiden räcker helt enkelt inte till. Inte någonstans. För fort går den oxå.
Fan.
Tiden är begränsad, och det kommer den alltid att vara. Och vet ni vad?
Det suger. Balle.

Jag vill bara ha det lugnt och skönt. Utan skolan, utan äckelväder. Utan saker man måste göra. Utan saker att prioritera. Bara, inte göra någonting.

-----

Jag har ju flyttat nu med. Halvt. Kommer väl bo här i ungefär två veckor till. Vi får se.
Det är i alla fall skönt. Slippa vara hemma. Vi bygger ju om nu så allt är i en enda jävla röra. Orkar inte. Fult blir det också. Men mamma är nöjd. Och det är ju huvudsaken...

Men jag saknar mitt rum. Och min byrå. Och stjärnorna.
Till och med fläcken från vattenläckaget saknar jag.

Kommentarer

Postat av: Maria Vuitton

Publicerad 2008-01-30 23:52:59

Var gärna med i min tävling :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela