My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Torsdag

Publicerad 2008-11-06 16:25:36 i Allmänt,

Lina skrev:
"Så du lever i en lycklig bubbla just nu?! ;D :)"

Det kan jag inte svara på. För jag vet inte.

Det ringde en tjej idag btw, från c/o Jones där jag var och blev fotad. Jag hade skickat intresseanmälan om att vara statist på en McDonald's-rekalm (via statist.se) och det var de som anordnade det. Så ringde de alltså idag, och undrade om jag fortfarande var intresserad. Vilket jag såklart var! Det jag ska göra är i princip att sitta i bakrunden och äta, haha. Helt okej alltså! Dessutom ligger arvodet på 1000 spänn. Tusen svenska riksdaler! Halleluja pastor, säger jag bara! :D

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2008-11-06 21:42:21

;)

Postat av: Lina

Publicerad 2008-11-06 21:43:30

Längtar verkligen efter att träffa dig just nu! det var så otroligt länge sen... <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela