My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Promenad

Publicerad 2008-10-12 22:15:00 i Allmänt,

Jag hade ju lovat mig själv att inte göra något annat än att plugga idag. Men så ringer Jessica och räddar mig. Hon frågar om jag vill gå en promenad och först vet jag inte vad jag ska svara. Efter en stunds tänkande kommer jag fram till att jag ändå inte kommer kunna koncentrera mig hela dagen, så en promenad skulle sitta fint.

Så vi går ner till Nyckelviken och hälsar på korna och hästarna. Sätter oss på bryggan och äter den lilla bit hallonchoklad jag fick med mig. Och pratar om allt och inget.

Tack Jessica för att du fick med mig ut. Det gjorde min dag ^^ <3

---

Jag är för övrigt i princip klar med satiren nu. Det känns bra. Lägger upp den när den är helt finito. Matten har jag fortfarande inte jobbat något på, men det kommer. Allt har sin tid. :)

Nu ska jag studsa i säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela