My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Soffkillen

Publicerad 2008-10-16 17:31:23 i Allmänt,

Plötsligt knackade det på dörren. Och där stog den übersöta killen som var här och kollade på vår soffa för ett tag sedan. Han och hans far kom nu för att hämta den, med en OKQ8 skåpbil.

Först fick han nyckeln till bilen, så han kunde flytta på den (verken mamma eller pappa var hemma). Han frågade faktiskt om jag kunde flytta på bilen, men jag ryckte bara på axlarna och sa att jag kan inte köra bil. För det var verkligen vad han trodde, haha. :P När bilen väl var ur vägen körde han fram OKQ8-bilen så de kunde bära in soffan i den. Jag fick att hjälpa till lite här och var. Och jag ska säga er, att den soffan var inte lätt! Rena workouten! Men tillslut var den inne i bilen och killen körde tillbaka bilen på sin plats.

När han lämnade nyckeln skakade vi hand och han sa åt mig att hälsa min mor. Jag hälsade "ha det så bra" och de tackade och stängde dörren fint efter sig.

Han var faktiskt jetesnel :> Och nu kommer jag aldrig mer träffa honom! O.o x)

Kommentarer

Postat av: [email protected]

Publicerad 2008-10-16 21:12:50

Sånt där är så mysigt. För stunden. Sen suger det ><

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela