My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

<3

Publicerad 2008-09-18 10:07:07 i Allmänt,

<3   <3   <3 

Chris Martin sitter ensam vid ett piano med en strålkastare på sig. Publiken sjunger så högt att han slutar sjunga och i stället bara sitter och lyssnar och njuter. Verkligen hela Globen stämmer in i sången. Han säger:
Ni är helt faktastiska. Ni sjunger så bra! Ni sjunger faktiskt bäst, av alla ställen vi har varit på!

Så jävla underbar kille. Hela kvällen var så.. ofattbar.

----

Och jag gick aldrig på matten. HeHe.

Kommentarer

Postat av: Killah

Publicerad 2008-09-18 11:29:00

Är glad att du är glad :'D.

Puss på dig sötnos <3<3<3

Postat av: Carl Fredrik Jensen

Publicerad 2008-09-18 12:21:46

Tack för din mycket genomtänkta reflektion av låten i min Blogg! Bra. Mycket stämde in på känslan jag hade då musiken kom till. Ska ta till mig av det du kännt när texten skrivs ikväll. /CF

Postat av: HuvaN

Publicerad 2008-09-22 20:23:25

Pussar. Massa pussar på hela jävla Coldplay!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela