My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Borta bra, hemma bäst <3

Publicerad 2008-09-25 22:36:30 i Allmänt,

Jag ska äntligen få sova i mitt rum. Änligen i min egen säng! (Även fast min käre brors säng också är jättskön ^^)

Dock finns där bara sängen, skrivbordet och en hylla, så det är tomt som fan (zebratavlan är alltså inte uppe än, tyvärr). Och så ekar det lite när man pratar. Rullgardinen har jag inte heller fått upp, för vi har inga pluggar. Men vafan, jag sätter en flisfilt för fönstret! :D Wunderbar. ^^

När jag var ute i bilen och hämtade filten kollade jag av en slump upp på himlen. Och guess what? Det var stjärnklart! Helt underbart. Jag har inte sett stjärnorna sedan... jag var på Godska Sandön. De är underbarast. Vilken tur att jag har dem i mitt eget tak också! (Ni som sett det vet vad jag menar.)

I morgon är det dans. Plus att Mimmo kommer på besök. Wunderbar Combo x3!

Stjärnklart, vindstilla och i min egen säng. Kan det bli bättre?
Nu ska jag studsa i säng.
Chopchop! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela