My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Wöö

Publicerad 2008-09-15 00:49:31 i Allmänt,

Klockan är alldeles för mycket och jag borde sova. Men såhär går det när man sover middag fyra fem timmar mitt på dagen.

Så jag satte mig och gjorde min matteläxa. Borde göra ett par tal till, men det orkar jag inte. Sedan har jag två böcker jag borde läsa, en i engelska och en i svenska. Det är ju lätt fixat nu. Men ett problem kvarstår. När ska jag då måla rummet? Jag borde dra på färg en gång till på den svarta väggen och vitt ett par gånger till i taket. Dessutom vill jag titta på film. Joutsenprinsessa (svanprinsessan), bara för att det var så länge sedan.



Jadu. Dagens I-landsproblem. Stackars barnen i Afrika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela