My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Det är faktiskt konstigt.

Publicerad 2009-04-30 18:48:29 i Allmänt,

Efter att jag gått på mötet inför Tanzania sprang jag till Stadbiblioteket, sedan till Götgatan, sedan Forum och biblioteket där (där de lyckligtvis hade Stora Fondboken, vilken är cirkus 7cm tjock.. kände mig lite som en pluggis där jag gick med den i famnen, haha). Helt plötsligt har så sjukt mycket att tänka på. Så mycket jag ska pilla in i helgen och så mycket att tänka på och ta tag i. På vägen från bussen pratade jag en stund med Elsa och vi uttryckte vår frustration över all stress. Men vet ni?

Det är faktiskt konstigt. Trots att jag sprang över hela staden, fram och tillbaka, har en jävla massa planering för helgen framför mig eftersom mamma och pappa är på Strömstugan och jag dessutom inte vet vad jag ska äta till middag, så känns det bra. Jag kan faktiskt påstå att jag för tillfället mår genuint bra. Hur går det ihop med all stress?

Som det redan ser ut är det jävligt tajt med hur jag ska få ihop all dans i helgen med resten av sakerna jag vill göra. Ännu där till insåg jag att Cirkus Wiktoria kommer hit på lördag, vilket jag bara måste se. Jag har inte varit på cirkus på flera år, och om det innebär att jag måste gå upp tidigare imorgon och göra det jag skulle göra på lördagen för att få gå på cirkus, så gör jag det med glädje. Jag behöver cirkus. Sedan om resten av tjejerna som ska sova här vill gå med bryr jag mig inte om. (:

Dessutom, kul att jag bara idag hade fått 132 mail. Och även 99 notifications på ansiktsboken. Notera då att dessa notifications var för kommentarer på en bild, på endast grekiska. Kewl. Jag älskar facebook. -.-'

Jag tvingar mig själv att ha altandörren öppen, trots att jag egentligen fryser. Men det är bara för att höra fåglarna och se solen strömma in genom dörröppningen.



Och bara därför bjuder jag på en muppbild från Arvika i somras.

Kommentarer

Postat av: Jolny

Publicerad 2009-05-01 07:49:59

Men My. Mail-notifications kan man stänga av på fejan! >:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela