My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Vattenkrig

Publicerad 2009-04-30 13:10:22 i Allmänt,

När jag sitter som bäst och har ett sofistikerat samtal med Lovsa i datasalen ser jag i ögonvrån hur Theo kommer gåendes. Jag riktar blicken mot min datorskärm och jag hör Lovisa frusta till bredvid mig. Jag ser då förvånat upp, först på henne och sedan på Theo. Då riktar han en vattenpistol mot mig och skjuter, rakt i pannan. Och jag ger ifrån mig samma ljud som Lovisa just gjorde. Sedan springer han med nöjd min därifrån innan vi hinner göra något.

Han ska få igen den jäveln. Jag och Lovisa ska komma på en kickass-idé. Jag funderar nästan på att låna Walles überstora vattenpistol och skjuta ner honom.

(Fortsättning följer alltså.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela