My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Hejdå 2009

Publicerad 2009-12-31 17:59:14 i Allmänt,

Snart är 00-talet slut. Om exakt sex timmar och femtionio minuter. Det gick ganska snabbt. Jag minns millenniumskiftet, när jag hade min vinröda glitterklänning och fick äta ostron för första gången.

Fast jag har inte kommit på något bra nyårslöfte. Jo, egentligen ett: att träna ordentligt innan jag åker till alperna. Men det gills inte riktigt, för ja måste träna oavsett, annars kommer jag inte orka telemarka så mycket som jag vill. Men ja har ju faktiskt hela sex timmar och femtionio minuter på mig att tänka ut det, så det blir nog bra.

Hejdå 2009 och 00-talet. Det har varit en ära att få känna er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela