My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Kladdkakaaa

Publicerad 2009-01-04 01:48:22 i Allmänt,

Sitter nu hos Emma och vi har just bakat världen godaste kladdkaka. Helt jävla underbar! Vi är mästerbakarna numero uno! :D Precis som i nian på hemkunskapen. ^^ (MVG-barn you know!)

Haha, goda minnen det där med nian. Vi satt nyss och kollade på gamal videosar som jag hade på min mobil. Och jag måste säga att vi konstaterade att det var helt klart den bästa tiden i våra liv. Men det sorgligaste är inte att vi inte får tillbaka det, utan att de som inte var med aldrig någonsin kan förstå hur bra vi egentligen hade det.

Plötsligt, mitt i bakandet, hörs ett underligt ljud.
-  Var det någon som sa någonting eller? säger Emma och ser sig omkring. Hon tittade till och med ut genom fönstret.
-  Öh... säger jag. Det var min mage...
Oj herre vad vi garvade.



Just efter att det här bilden togs, lyckades Emma trots sin försiktighet fastna med tungan på lyktstolpen i alla fall! Men det var faktiskt inte hennes fel, för ghon halkade. Så numera kan Duväs Utskog beskåda en bit av Emmas exklusiva tunga på lyktstolpen i lilla lekparken!



Och jag hade mina knallblå minishorts på mig! Snacka om kallt. Haha.

...

......
....


Mihihiih. Nu ska vi kolla på läskiga filmer :D:D:D:D:D:D:D

Öh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela