My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Måndag

Publicerad 2009-01-12 07:22:08 i Allmänt,

Det enda vettiga jag gjort i helgen är egentligen att sova. Men nu är det måndag, så blir det upp vid sex-sju och hela dagen blir förstörd. Jag hatar att gå upp tidigt. Hatar. Visserligen kommer jag ju vänja mig, som vid allt annat, vid att jag sover för lite i veckorna. Men just nu i början. Det är förjävligt.

Och det blir ju inte bättre av att först lektionen är gympa (förutom att jag får sätta på mig mjukisbyxor istället för jeans eller tights). Halleluja.

Så här såg det ut i fredags när jag gick till bussen vid halv tio-tiden. När kommer tiden då det ser ut såhär klockan sex på morgonen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela