My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

UppochNer

Publicerad 2009-01-09 08:04:36 i Allmänt,

Klockan är åtta, och mamma sprang precis ut genom dörren till bussen. Min egentliga buss, insåg jag, går om två timmar. Suck. Så jag tänkte att jag åker en timme tidigare till skolan för att skanna in lite bilder, som ska vara med i Pelles fotoalbum. Han har ju fyllt 70 år, och ska ha fest den 17 januari. :) Dessvärre har jag noting to ware, efter att vi igår kom på att min balklänning från nian var alldeles för somrig. Så efter skolan idag blir det springa runt efter finkläder! .. urgh.. Men efter det blir det bio med Emma! :D Vi ska se premiären av Changeling. Den verkar hur bra som helst! :)

Anledningen till att jag var uppe så tidigt var att mamma var tvungen att ta ett par bilder på mig till bildprojektet, innan hon gick. De blev stört fula, haha. Men det är väl lite det som är tanken kanske också. :P


(Herregud... Jag bjuder på den I guess...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela