My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Konstens värld, del 8

Publicerad 2009-06-02 22:07:47 i Allmänt,

Efter mycket om och men, springade runt skolan på jakt efter Erik Almén och stress över att tekniken inte vill det vi vill, har äntligen Dorte och jag gjort klar våran film till Kultur- och Idehistorian i morgon! Vi valde att göra en film, i form av dokumentär, för att få en kul twist på redoviningen och slippa att saker går fel i sista sekunden. Så stilen blev á la Vetenskapens värld, fast nu blev det Konstens värld. Den fick till och med heta del 8! I slutet säger jag (som är programledare):
-  Nästa vecka ska vi prata om renässansens genombrott. Vi ses då!

Se själva och skratta. Fast jag antar att ni inte kommer tycka det är lika kul som vi, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela