My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

De tre musketörerna - eller fyra

Publicerad 2009-05-18 00:28:36 i Allmänt,



Oövervinneliga. Magnifika. Storartade. Superba. Enastående. Ypperliga. 

-  När du blir kysst av en kung ska du ju för fan kyssa tillbaka!

-  Nej! Jag är ingen fegis! Jag är en snyggis!

-  Bara en öl
(håller upp två fingrar), höst tre (håller upp fem fingrar)!

-  Fuck! Fucking fuck!




Bäst av alla var ändå kungen:



-  Jaa! En bal! Oh, vi måste ha ett tema. Jag vet! Pink! Pink, pink, pink, pink!

-  NI MÅSTE JU LETA!
(suck) ... Var kan kungen vara?
-  ... bakom tronen!
-  ... Kan han vara bakom tronen?
-  Här är jag!! LURAD!


De tre musketörerna på Stadsteatern. Ett måste.

Det roligaste var nästan att de klippt in en del av Fairy tale mitt bland alla låtar efter att Norge vann ESC igår, även med tanke på att det är suttone majj idag, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela