My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Torsdag

Publicerad 2009-05-07 22:27:27 i Allmänt,

Nu har projektveckorna satt igång! I år blir det idrott, så vis ska bland annat vandra på Sörmlandsleden och åka och simma. Idag fick vi lära oss HLR (Hjärt och Lung Räddning) på förmiddagen. Eftersom projektet betår av mycket eget arbete, som är otroligt lättgjort, har vi mycket tid till eget arbete. Och alla vet ju att eget arbete=ledigt! Så jag kommer ha ledigt nästan veckas måndag, tisdag och torsdag, samt måndag, tisdag veckan efter. Hur skönt som helst! På den tiden ska jag sova, jobba lite hos mamma, träna yoga och klättra med Elin och en liten del eget arbete då.

Det enda obligatoriska vi hade idag var HLR-lektionen som tog ungefär en timme. Resten av dagen lallade jag runt med LisaFisa, Frida och Elin. Vi lekte i parken med Elins nya äckelkamera (Nikon D90) och lyckades fångade en hel drös underbara bilder! Bland annat på när jag sitter på Elins axlar, haha. Bilder kommer förhoppningsvis senare. :)

Nu har jag och Walle precis haft en av våra kvällsbrottningsmatcher, där vi försöker att bita i varandras näsa. Det gick som det brukade och slutade som vanligt med att vi springer runt och skriver och slår varandra, fortfarande skrattandes. Denna gång hade jag en Nationalencyklopedin till mitt försvar, medan Walle bara hade en klen pantflaska. Stackars mamma som alltid får stå ut med oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela