My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Dag 106

Publicerad 2010-04-16 23:40:13 i Allmänt,

Mina nya skor kom idag. De sitter som en smäck. Jag tror inte ens att jag kommer få skavsår i början. Hela och rena och fina. Jag tittade på mina gamla skor och pappa sa att det syns att det ligger mycket kärlek i dem. Tänk om jag skulle ta dem till skomakaren och be att få sulan lagad så vattnet inte slipper in? Jag undrar vad de skulle säga. Eller vad det skulle kosta. Eller om de kommer titta lika snett på mig som tjejen i blomaffären gjorde häromdagen när jag frågade om frön till bildprojektet.




Och så blir det förstås lite egopics!


Kommentarer

Postat av: sarah

Publicerad 2010-04-20 21:40:48

fina fina skor, och fina fina du<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela