My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Dag 219

Publicerad 2010-08-07 22:49:52 i Allmänt,

Jag hade musik på förut på hög volym, men nu när jag stängt av den hör jag hur regnet smattrar mot taket. Det har regnat hela dagen.

I morgon åker jag upp till Öjarn. Ska bli skönt att komma upp på fjället igen, träffa renarna och slippa allt som har med människan att göra. Ja, nästan i alla fall. Jag har ju alltid mig själv, mormor och Pelle. Jag hoppas det blir bra väder, så fisken biter riktigt mycket på flugorna.

Nu regnar det så mycket så att det låter som en flod utanför huset. Åskar gör det också. Gubben är arg.



(Jag vet att bilden är lite cpkomponerad, och det var egentligen en misstagsbild. Men jag gillar den ändå bäst av dem jag tog på schnigln.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela