My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Dag 359

Publicerad 2010-12-25 13:14:31 i Allmänt,

Juldagen. Eeva och Sven är här på besök nu en vecka, och det är lugnt och skönt. Igår tittade vi förstås på Kalle Ankas jul, eftersom vi för ovanlighetens skull befinner oss hemma. Jag tror att Walle och jag har tittat på Kalle ungefär fem gånger i vårt liv, och det beror ju på att vi alltid är i Finland på julen.

Jag har insett att jag inte kommer få skriva "Dag 365". Det känns lite tråkigt. Men vi kommer att befinna oss i Marocko då, så egentligen går det väl ingen nöd på mig.

Max är hemma igen förresten. Jag hann träffa honom ett par gånger innan han for till Lofsdalen med familjen. Ska träffa honom varenda dag när jag kommer hem, varenda vakna stund.

Jul, jul, strålande jul.
Tiden går lite för snabbt.



Julgranen, mina fina paket, och den årliga tomteparaden på spiselhyllan.

Kommentarer

Postat av: HuvaN

Publicerad 2011-01-03 13:59:04

Men vadå? Man kan väl kolla på Kalle i alla fall. Och det är så mycket bättre å kika på Kalle i Finland eftersom det börjar en timme senare, så kan man äta julmiddagen direkt efter :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela