My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Dag 38

Publicerad 2010-02-07 16:29:02 i Allmänt,



Igår ägnades dagen åt att leka kurragömma på IKEA i Kungens kurva. Eftersom jag, Lisa och Lukas var lite försenade var varenda gömställe upptaget av personer mer tomteluva. Vart man än gick såg man tomteluvor springa förbi, och vilken garderob man än öppnade satt alltid någon tomteluvsklädd där med en finurlig min. Lukas hittade snabbt ett gömställe under en dubbelsäng, medan Lisa och jag sprang omkring med gula Ikea-kassar över huvudet för att smälta in i omgivningen. Men vi blev hittade varje omgång, medan Lukas, som under omgång två krupit in i ett köksskåp, aldrig blev hittad.

Tyvärr är Lisa den enda som har bilder, så ni får se dem när jag lyckats sno dem från henne. Bilden ovan är alltså inte från igår utan från när de hade kurragömma på IKEA i Karlsstad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela