My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Dag 207

Publicerad 2010-07-26 14:36:13 i Allmänt,

Idag var jag och köpte Fridas födelsedagspresent. Och så lämnade jag in Mills present för lite finlir. Det kommer bli fint.

När jag pratade med Frida i telefon hittade jag en liten skiss jag ritade för några veckor sedan. Det var en idé jag fått från en utställning, som jag sedan skissat ner. Tanken är att det ska bli en tatuering på något fiffigt ställe. När jag förklarade för Frida hur den ser ut tyckte hon att det lät lite ledsamt. Men jag tycker den är fin. Och precis rätt. Men först måste jag hitta rätt bild på Lilla My och tatuera den. Utan den blir det ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela